jaarverslag

Daar is 'ie' dan: Hét jaarverslag 2018 van AV Isala'96. Het jaarverslag ligt vanaf vandaag ter inzage in de kantine en is ook online te lezen. Met het jaarverslag blikt het bestuur van AV Isala'96 met haar leden terug op het jaar 2018. Het verslag geeft een overzicht van wat er in het jaar 2018 binnen de vereniging is gebeurd, inclusief financiële verantwoording. Ga er gerust voor zitten wat het zijn 38 pagina's lees plezier. Klik op de banner om het jaarverslag te lezen, tevens is het verslag het gehele jaar door terug te vinden in het hoofdmenu onder het kopje: 'vereniging' en 'verenigingsdocumenten'.

Via deze weg nodigt het bestuur van AV Isala'96 alle leden (van jong tot oud) uit voor de algemene ledenvergadering van AV Isala'96 op woensdag 3 april in de kantine. Het bestuur blikt tijdens de ledenvergadering terug op het afgelopen sportjaar en we kijken vooruit naar wat komen gaat. Zorg dat je op tijd bent, de vergadering start stipt om 20:00 uur.

wartsila lang
sponsor BJG