jaarverslag

15-3-2020 | AV Isala'96 volgt de lijn vanuit de Rijksoverheid, het RIVM en de overkoepelende sportbond NOC*NSF als het gaat om het door laten gaan of het afgelasten van sportevenementen en het sluiten van sportaccommocaties in verband met het COVID-19 virus. Zojuist is bekend geworden dat alle (aanvullende) maatregelen van kracht zijn tot en met 6 april. De datum van de Algemene ledenvergadering wordt daarom herzien.

De jaarlijkse ledenvergadering van AV Isala'96 is het moment waarop het bestuur samen met haar leden terugblikt op het afgelopen jaar, de gemaakte keuzes, de sportprestaties en evnetuele vraagstukken en uitdagingen die voor ons liggen. Tevens ook hét moment om als leden vragen te stellen aan het bestuur en mee te denken over onze schittende vereniging: AV Isala'96! Tot slot worden natuurlijk ook alle jubilarissen in het zonnetje gezet en rijken we de aanmoedigingsprijs en de waarderingsprijs uit! Een avond waar jij, als lid, bij moet en wil zijn! De koffie staat vanaf 19:30 uur klaar. Om 20:00 uur opent voorzitter Joke Lorist-Klappe de jaarvergadering!

Klik hier of op de banner voor het jaarverslag 2019.

Klik hier voor de uitnodiging van de algemene ledenvergadering.

wartsila lang
ned air